Kurs igen.

Ännu en kursdag avklarad, nu är det bara 2 heldagar och 6 st 2 timmars pass kvar innan man får sitt kursintyg och kan kräva lite mer lön ;)
Fast är skönt med lite variation, är ju skönt att träffa andra människor och att få höra lite om hur andra har det på sina jobb.

Vill passa på att tacka mamma här med för den goda kålpuddigen, den hade du gjort riktigt bra.
Finns ingen människa som är så bra som min mamma.

Nu blir det en lugn hemma kväll framför tvn/datorn för min del. Plutten är nämligen på hockey så jag har alla medior för mig själv i dag.
Så skönt, för vem gillar att dela med sig.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

jag vet faktiskt inte vad porto från topshop kostar.. borde inte va sååå dyrt.. eller?

2010-01-20 @ 20:12:54
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Tack för det.

Krammiss

2010-01-21 @ 06:27:54
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0