Jävla nyinflyttade!

Min natt har varit en pest. Jag har en ny inneboende som lever fan så fort det blir tyst i huset. På något sätt måste jag göra mig av med denna. Kanske det kommer kosta filuren livet men det är faktiskt min sömn som rubbas och när den rubbas blir jag en otrevlig person på dagarna och det vill nog ingen runt mig ska ske.
Tur Mr O var här i natt så han kunde springa och skälla på filuren gång på gång, men tyvärr verkade det inte få den att vilja flytta utan senast halv 8 i morse hörde jag den stöka runt i köket.


Något i stil med den här fast säkert mycket skabbigare lär nog min inneboende vara. Har som tur är inte sätt annat än hans bajs ännu.
Förhoppningsvis är han död och begraven redan i natt.

/Malin
Bild lånad här!

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Gjorde ju inget om den är så söt som den på bilden. Skönt den är borta nu hoppas jag.

2010-01-07 @ 18:38:30
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0