Jag älskar staterna!

Jag ligger i sängen och gråter inom mig av saknad. Shoppingsutbudet och klimatet. Blir jag tvungen att flytta från detta kalla tråkiga land blir det helt klart till mitt favorit land, mitt paradis.

Inte bättre blev det av att jag dum nog att surfa in på Forever21:s hemsida och upptäckte att det som alltid finns mängder av kläder som jag vill ha!
Men nu är det stopp, fick nämligen tull på slag på skorna som skickades efter från Australien förra veckan. Var i och försäg värt det med tanke på att jag fick betala 2700 + tull istället för 4000+porto.
Precis tjänade på det även om det hade varit skönt att klara sig från tullen också.

Här kommer lite ögongodis till er från Usa:s bästa budgetaffär!



/Malin

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

tjusigt!! själv älskar jag London, och ska snart beställa från mitt lskade Topshop! men som sagt, det kostar ju lite att shippa hit :)

2010-01-19 @ 17:57:13
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Linn

Kläderna påbilderna är kärlek!

2010-01-19 @ 21:56:36
URL: http://licara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0