Home sweet home.

Då var man hemma efter ytteligare en hel dag på kurs, nu är det bara en heldag kvar sen är det endast kortare pass innan kursen är klar.
Känns skönt, även om dagen var helt okej och lunchen verkligen underbart god.

Har även haft ett samtal med chefen nu på eftermiddagen om min framtid på arbetet, kan dock inte säga mer då inget är klart utan det mest är tankar som delats och mer diskussion om det ska ske i morgon.
Känns i alla fall skönt att ha fått tala om vad man känner så att korten är helt öppna och hon är medveten om vad jag känner inför fortsättningen.

Nog om det, nu ska jag gå och koka potatisen, för i dag blir det älgkalops som mamma varit så gullig och fixat till mig när hon var här hos Kapten tidigare i dag.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0