En förändring behövs!

Jag är sjukt trött på mitt hår nu och vill göra en större förändring. Är dock rädd när det kommer till håret då jag kommer gömma mig till håret blir som vanligt om jag inte blir nöjd.

Hittade i alla fall ett roligt test hos veckorevyn nyss där man kan prova med lite olika "kändis" frisyrer.
Vet tyvärr inte hur man lägger in bilderna här i inlägget men kopierar in länkarna så kan ni väl vara gulliga och kolla och se om ni tycker någon passar bättre än någon annan.
Kanske blir det något i stil med bilderna ni får se när väl frisörtiden bokas.


Frisyr 1

Frisyr 2

Frisyr 3

Frisyr 4

Frisyr 5

Frisyr 6

Frisyr 7

Frisyr 8

Frisyr 9

Frisyr 10

Frisyr 11

Frisyr 12

Hoppas ni fick er ett gott skratt nu, det bjuder jag på.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0