2010-01-09

Lördag och om 40 minuter ska jag vara klar för avfärd. Vi ska ju i väg och kolla på ett hus nu på förmiddagen. Men än så har jag inte att säga om det för är mer för att bara titta än att köpa. Så inga förhoppningar om att det blir affär har jag.

Annars blir det som sagt tjejmiddag i kväll och innan det ska jag väl försöka göra lite nytta här hemma med.
Har inte ens vågat kolla på termometern ännu för räknar med att jag kommer låsa in mig och vägra gå ut på hela dagen om det är allt för kallt.

Nu får fan värmen komma tillbaka, för nu har alla julfirare och skidåkare haft nog med snö enligt mig.

Vi hörs när jag kommer hem så får vi se vad jag har att säga om huset.

/Malin

Kommentarer
Postat av: kimiz

Hur gick husvisningen? =)

2010-01-10 @ 12:51:18
Postat av: Malin

Ne det var enligt mig verkligen inget att ha!

2010-01-10 @ 17:14:58
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0