Var har romantiken tagit vägen!?

Helt ärligt nu, tjejer...Hur många av er kan säga att ni är nöjda med hur ni blev uppvaktade på alla hjärtans dag igår? Och killar...med handen på hjärtat kan ni uppriktigt säga att ni verkligen behandlade er tjej som den prinsessa hon verklign är!? Jag hade en usel alla hjärtans dag igår om man ser det ur uppvaktningssynvinkel. Och alla mina tjejkompisar som jag har pratat med har haft lika dåliga och i ett visst fall ännu sämre gårdag än mig. Jag vet att alla hjärtans dag är ett kommersiellt jippo men jag skulle också ljuga om jag sade att det kvittar. För jag Ä-L-S-K-A-R all sötsliskig romantik. Och den varan var det förbaskat ont om igår.

Min alla hjärtans dag 2010:

* Frukost på sängen...nix

* Romantisk middag...nix

* Smycken...nix

* Blommor...nix

* Gulligt sms...check, fast det fick jag tjata mig till!


              


                                       /sara

Kommentarer
Postat av: Diana

Haha är väl bara att vänja sej vid att killar är killar :P

Jag hade en underbar alla hjärtans dag, men det var inte tack vare någon kille, utan tack vare familj, vänner och underbara hundar :)

2010-02-15 @ 13:20:22
URL: http://deluzion.blogg.se/
Postat av: Daniel

Antar att jag får vänja mig vid att tjejer är tjejer då? Iaf de som felaktigt fått för sig att det där är någon envägsgrej. Byt ut killar mot tjejer o vice versa (o prinsessa mot prins kanske?) i inlägget, som ett tillägg. Det är faktiskt 2000-talet nu...



Nyfiken på hur din alla hjärtans dag 2010 blev också, inte bara 2001 ;-) (min blev hostig o snuvig :-/)

2010-02-15 @ 14:00:12
Postat av: sara

Daniel; givetvis så ska det vara jämställt. Jag var ju så pass snäll att jag påpekade att jag behövde uppmärksamheten, haha ;)

Har även ändrat 2001 till 2010 nu (bara för din skull ;)) Farligt det där med årtal som innehåller samma siffror som ett annat. ;p

Kram på dig! <3

2010-02-15 @ 14:10:54
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Sabina

jag hade en SUPER dag! min pojkvän hade planerat helt underbart =)

2010-02-15 @ 15:40:34
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0