Rising stars

Jag satt ju uppe igår natt och tittade på bafta awards som ni kanske vet. 3 saker slog mig igår:
Bilder: google

2 skådisar som ni skall hålla koll på i framtiden är:

Carey Mulligan som har lika mycket utstrålning så att hon skulle kunna slå ut ett helt kärnkraftverk. Hon ser
lillgammal ut. Har bla spelat mot Johnny Depp i "public enemies" och är nu högaktuell i filmen "an education"

                
                         Carey Mulligan

Nicholas Hoult är den andra skådisen som ni ska lägga på minnet. Många kanske mest kommer ihåg honom som pain-in-the-ass-ungen-Marcus i fantastiska Hugh Grant filmen "about a boy" Killen har nu snyggat till sig avsevärt och kommer snart att synas ihop med Colin Firth i filmen "a single man"

                  
                     Nicholas Hoult

Den tredje saken som jag kom att tänka på: Uma Thurman måste tillsammans med Halle Berry vara den kvinna som åldrats med mest värdighet i Hollywood. Dessa kvinnor är typ 40 bast och blir bara snyggare med åren. Snacka om att dra vinstlott i genlotteriet!

                       
                             Uma Thurman


                                          /sara





Kommentarer
Postat av: Patricia

Herregud vilken snygging han i filmen "about a boy" har blivit! Jag minns han bara som en lillgammal och allmänt udda grabb, men detta ojoj..

2010-02-22 @ 19:46:03
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Fia

Oj vad "Marcus" växt till sig. Fast filmen har iof ett par år på nacken. Jag tänker alltid på "Killing me softly" när jag hör "About a boy", haha :) Underbar.

2010-02-22 @ 20:06:43
Postat av: Emma

jag va så nyvaken när hon ringde att jag inte kommer ihåg vad hon sa att hon hette haha^^

2010-02-23 @ 10:37:20
URL: http://emmanyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0