Rebell, rebell

Jag känner mig så där lagom rebellisk som står och gräddar våfflor på självaste semeldagen. ;) Jag hade tänkt trycka i mig ett gäng med glass. Sen så ska jag fota dagens outfit+ dagens inköp (bllir en gårdagens efter som den antagligen kommer upp först imorgon på bloggen) innan jag halkar ner i mysbyxorna. Planerar även att dra med mig datorn till soffan och nätshoppa lite ikväll. ;)

Btw: Hur uttalar man Fettisdagen? Fet-tisdagen, fet-is-dagen, fettis-dagen?

               


                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Glömde du bort att bjuda in mig? Jag vill också ha våfflor!!!

2010-02-16 @ 20:27:49
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Fia

Vad gott med våfflor! Vem bryr sig om vilken dag det är... :)

2010-02-16 @ 21:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0