Mac

Hittills så har ju den här helgens inlägg handlat om presenter som jag fått av mina nära och kära så det är väl lika bra att fortsätta på samma spår. Så vi avslutar helgen med en present som anlände nu i veckan. Denna dyrgrip är en present från min kära storebror.


               
               
Det är inte varje dag man får en Mac-apple med (super)stor skärm, trådlöst tangentbord, mus och liten burk bara sådär. Jag har inte packat upp den ännu bara öppnat kartongerna och tjuvkikat lite på den. Den ser fantastiskt fin och dyr ut. Kostade tydligen ca 25000! Helt galet ju!


                                           /sara

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Missade jag helt att du fyllde år? Grattis iaf, hoppas att du har haft det bra, men det verkar ju som det i alla fall med tanke på dina fina presenter. ;)



Kramar!

2010-02-14 @ 19:54:27
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Fia

Generös bror :). Vill han kanske adoptera mig? ;P

2010-02-14 @ 20:10:41
Postat av: Märthy

Vill också ha en sån bror.

2010-02-15 @ 08:03:02
Postat av: sara

Patricia, jag har inte fyllt år utan det är bara väldigt, väldigt överdrivet generösa "vardags-presenter" ;)



Fia och Märthy: Jupp, min bror är fantastiskt generös...I know! Jag har inga planer på att adoptera bort honom. ;)

2010-02-15 @ 13:06:38
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Patricia

Haha, ja jag tänkte väl..



Men gud en sån bror vill jag också ha, vi kan byta en av mina systrar mot din bror. ;)

2010-02-15 @ 22:07:28
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0