Hur blir man av med FarmVille?

Är det någon som vet hur man gör sig av med f*cking, j*vla FarmVille? Varenda jäkla gång man loggar in på facebook så består typ 80 % av de senaste nyheterna om Farmville. Jag avskyr karl! Jag hjälpte en kompis (en gång för länge sedan) som ville ha hjälp. Han sade att jag skulle bli hans granne sen så behövde jag inte göra något mer. Ja, eller hur...!?
Jag vet folk som är så besatta av sina farmar att de sätter klockan för att inte glömma bort att ta hand om sina boskap. Det är ju lika sjukt som när wow-folket bestämmer träff för att spela ihop.

Anyway, om någon vet hur man tar bort den förbaskade applikationen så man slipper se 52000 notiser om diverse farmar så berätta gärna hur man gör. Jag ber på mina bara knän!


              


                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Karro(:

Jag vet inte riktigt hur man blir av med det, men man kan ju göra så att man inte får brev & sånt ifrån det. :) Ha en härlig dag, kram.

2010-02-22 @ 12:01:24
URL: http://sjalajb.blogg.se/
Postat av: Majsan

Det går väl att ta bort den under applikationsinställningar. Sen kan du i notifikationsrutan klicka på kryssen och välja hide all eller nått sånt. då försvinner farmvill... skulle jag tro

2010-02-22 @ 12:12:01
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: Daniel

Tja, ett tips är ju att försöka få tag i den där kompisen o fråga? ;-)



Det finns ju flera sätt, antingen säger du till Facebook att inte visa några notiser från den applikationen (precis som man kan göra med alla alla applikationer där... undantag?), eller så går du till dina applikationer o tar bort den bara...

2010-02-22 @ 12:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0