Hur äter ni er frukt?

Okej, nu behöver jag er hjälp. Philip och jag startade en mindre diskussion ang HUR man äter en sharonfrukt...


Jag: Vill du ha en frukt?

Philip: Nej, jag orkar inte skala...

Jag: Men ät den som den är då...

Philip: Jamen, det går ju inte. Sharonfrukter SKA skalas!

Jag: Det finns ju inget att skala!?

Philip: Jaha, så du äter apelsinerna med skalet på också då eller?

Jag: Nej, självklart inte. Men hur fan skalar du en sharonfrukt? Med potatisskalare eller?

Philip: Ja


Hur äter ni er sharonfrukt? Med eller utan skal?


               
                 Med eller utan skal...?


                                                     /sara



                                           




Kommentarer
Postat av: Daniel

Hmm, förstår jag fel om jag tolkar Philips svar som att han skalar apelsiner med potatisskalare också?!?



Jag brukar äta med skal iaf, bara de är sköljda...

2010-02-07 @ 23:48:24
Postat av: Parre

Med skalet på..

2010-02-08 @ 12:28:04
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, Vem skalar sharonfrukt??

2010-02-08 @ 17:57:45
Postat av: Fruitgirl

Man äter inte skalet på en sharonfrukt! Utan man "gnager" bort fruktköttet från skalet...

2010-02-08 @ 18:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0