Dyrt men rent.

Då var helgen snart över, fy va tiden går. Det är alldeles för lite ledigt för min smak.
Har i alla fall haft en trevlig helg som började med att leta stan runt efter den billigaste maskinen för att inte förlora allt för mycket pengar.
Det gick väl lite si och så för den jag tänkt mig för 5998kr fanns ju självklart inte i lager här i stan när jag väl skulle köpa den.
Så det fick bli att lägga på ca 1000kr till, men o andra sidan fick jag med mig maskinen hem direkt då så på det sättet var det ju värt det.

Nu invigs den så äntligen blir det rena kläder här hemma igen och denna gång kan dom även torkas utan att plockas ur. Känns skönt, men det kostar att ha det lite lyxigt.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0