Bortglömd på vc

Är det något som jag avskyr så är det att känna mig bortglömd, speciellt inne på vc! Nej, oroa er inte jag menade inte wc utan vc som i vårdcentralen. Jag hade en tid inbokad där idag och satte tom väckarklockan på väckning bara för att vara säker på att vakna ordentligt. När jag kommer dit och anmäler mig och skall betala i receptionen så får jag veta att min doktor är sjuk och de på eget intiativ har bokat in en ny tid åt mig utan att ringa och meddela mig detta. Sjukt idiotiskt om ni frågar mig. Jag menar hur fan kan de veta att den nya tiden passar mig och varför ringde de inte och berättade att min doktor var sjuk så hade jag sluppit masa mig dit helt i onödan. Ja, receptionisten hade iaf inga vettiga svar på de frågorna(!)

Nu så ska jag ta och slänga ihop en pasta carbonara till middag. Det ska bli supermumsigt, har varit sugen på det hela helgen.


                                        
                                          min vårdcentral


                                /sara

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Åh, så gott med carbonara!

2010-02-15 @ 19:24:11
URL: http://sockervadd.blogg.se/
Postat av: Patricia

Usch vilken dålig stil!

2010-02-15 @ 22:08:30
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0