603 <3

Hämtade ut ett paket från ellos igår. Kunde nämligen inte hindra mig själv från att klicka hem ännu ett par levis jeans i modellen 603. Just denna tvätt heter stay black och har precis som jag väntat mig en fantastisk passform, aningen låg i midjan kanske...Men hur som helst så ska jag införskaffa alla tvättar i levis 603-modellen. Sedan jag upptäckte dem så tittar jag inte ens åt andra jeans i butikerna.


              
              Just ja, 2 set med lakan var det erbjudande på också. Så de slank med.


                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Du har sån tur som har hittat de perfekta jeansen, själv väntar jag på min tur.. ;)

2010-02-10 @ 20:08:28
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0