Tack för påminnelsen!

Det är på tok för tidigt för att vara vaken och natten har bestått av alldeles för lite sömn. 4 timmar är långt ifrån tillräckligt, om ni frågar mig. Men va fasen, jag är peppad ändå! Om ett par timmar så befinner jag mig i Stockholm. Lite senare än tänkt, dock...

Den senaste tiden så har jag ju varit så jävla ledsen och gråtit näst intill varje kväll. Men igår så var första kvällen på en vecka, då allt faktiskt inte kändes totalt fucking hopplöst! Mycket eller kanske allt tack vare min fantastiska familj och mina underbara vänner. Uppbrott är nog nästan alltid skitjobbiga. Vare sig det är ett gemensamt beslut eller ej. Men ibland så glömmer man nog det. Det kan kanske vara kroppens överlevnadsinstinkt som ser till det.

Uppryckning nu! Ett steg i taget och det börjar med lite shopping! :) 

                
                  bild från igår kväll...


                                                    
                                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Du är duktig som kämpar på! Det är bra det, nu är det bara härifrån och framåt som gäller och det kan bara bli bättre och bättre för varje dag som går!



Ha skoj på shoppingen, blir spännande att se vad du har köpt!

2010-08-13 @ 11:29:39
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Sabina

fin bild=)

2010-08-13 @ 12:23:40
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0