Sunday morning

Godmorgon på er! Fan, tänk att det redan har gått en vecka av min semester, dvs bara hälften kvar. Vädermässigt så har majoriteten bestått av regniga dagar och inomhus aktiviteter. Tyvärr så verkar det inte bli något annat idag heller. :(
Idag (typ nu) så ska jag göra ett nytt försök med bokningen till blogaward-biljetterna. Har bara varit en massa jäkla krångel med bokningssystemet. Och det suraste av allt har ni säkert redan läst på andra bloggar, att nytt för i år är att biljetterna kostar. Snålt, kan man ju tycka då goodiebagsen och hela jippot egentligen består av sponsrade grejer. Men jag har ändå inget bättre för mig den helgen och hade väl typ lagt ungefär samma summa pengar på inträde någon annanstans. Så Malin och jag kör på!

För övrigt så ska jag ligga i soffan och mumsa upp min påse med bridge-blandning som jag så välförtjänt vann på personal-festen i fredags.

               
               
             Pensionärsgodis smakar aldrig så bra som när man har vunnit det själv. ;)


                                           /sara



               


Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad kul! Ser fram emot bilderna därifrån..



Och angående ditt brustna hjärta så ska du se att det blir bättre hur tafatt det än kan låta i nuläget, men "been there done that" flera gånger om och säkert väntar fler gånger på ett eller annat sätt. Man kan liksom inte undgå det, men så plötsligt kommer solen fram igen efter allt regnande!



Massor av kramar till dig!

2010-08-11 @ 11:36:15
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0