Skippa klackarna!

Okej, det var verkligen med nöd och näppe som jag överlevde igår. Efter en viss (idiotisk) vadslagning i helgen, så var jag ute på en 2,5 h lång skogspromenad med pappa igår. Herregud, jag var verkligen helt knäckt efteråt. Hade känslan av att det kröp insekter innanför kläderna, ont överallt och dödstrött! Sov i nästan 3 h vid hemkomst, insmord i voltaren-salva, med benen i högläge! Aldrig mer, säger jag bara!

Pappa som var "skogsguiden" blev nog lika paff han, när jag ringde om jag fick följa med honom nästa gång han skulle ut i skogen, haha.

Jag: Får jag följa med dig ut i skogen nästa gång du ska plocka bär eller svamp?

Pappa: låååååååååååååååååång tystnad

Jag: Hallå är du kvar?

Pappa: Eeeeeehh, men alltså man kan inte ha klackar och sånt. Äger du ens några gummistövlar!?


Passa på och njut av bilderna för det här kommer ni nog aldrig mer få se! ;)

              
                Pappa
              
              
              
              


                                                    /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Fina bilder, men inga på dig i gummistövlar.. det var dåligt :P



Förresten jag hade ju lite rätt på gissningen, det var ju någon slags av träning i alla fall ;)

2010-08-23 @ 12:46:40
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0