Outlet shopping

Idag har jag och några kompisar varit och shoppat lite i barkarby outlet som ligger straxt utanför Stockholm. Här hittar du bla butiker som Acne, Whyred, Tommy Hilfiger, Vagabond, Hugo Boss mf. 
För min del så blev det bara en bikini från Björn Borg, då det var ganska utplockat på mina storlekar. Men sällskapet däremot fyndade på riktigt duktigt, måste jag nog säga.

Nu så ska jag fräscha upp mig lite. Ska käka på Texas Longhorn ikväll! :)

               
               
               
               

 

                                                 /sara

 


Kommentarer
Postat av: VIVIENNE ~ Modell & Fashionista

Mmm vilken härlig rea shopping ;) Dit skulle det inte vara fel att ta en sväng :)

2010-08-14 @ 18:23:23
URL: http://vivienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0