OTH

Ny vecka! Ska göra ett nytt försök att rycka upp mig lite grann. För helgen har mestadels bestått av en massa deppande. Både ensam och i sällskap. Hyrde en dvd-box med lättsmälta serien "One tree hill" igår. Så jag ska nog försöka se några avsnitt till av den innan jag lämnar tillbaka den. Sen hade jag jag tänkt att bege mig ner på stan och köpa lite nödvändigheter till badrumsskåpet samt en tårta som jag ska smälla i mig, på egen hand. Tycker att jag kan unna mig det. Whatever it takes för att laga mitt brustna hjärta. Skulle inte ens önska min värsta fiende detta! 

               
Även i tv-serier som "one tree hill" förekommer tragedier och brustna hjärtan. Ett plus dock för att halva staden består av fotomodeller. ;)

                      
                                                    /sara


Kommentarer
Postat av: Sabina

jag fullkomligt älskar den serien!

2010-08-09 @ 11:28:18
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0