Mini roadtrip

Tillbaka i lilla. lilla Norrköping! Det blev en liten mini road trip med bilen ned från Stockholm. Fick lift ner av några snälla kompisar, då de ändå skulle söder ut. Skönt att slippa bussen, dessutom! ;)

Idag så ska jag packa upp all smutstvätt som jag dragit på mig under dagarna i huvudstaden. Sedan så bär det av ner till stan. Ska bla träffa en gammal barndomskompis som är på besök här. Har inte sett henne på typ 15 år, så lite nervös är jag ju allt! :/

              
                loading up the car...!
              
                Hejdå Stockholm...för denna gång!
              
           Bensträckare vid Nyköping. Nästan hemma för min del. Sällskapet
           har dock ytterligare några timmars bilresa framför sig.
              
          Det spelar ingen roll hur tidigt det är på morgonen. Ska man sitta i
          bilen längre än 1 timme, så är godis och bra musik ett måste! ;)


                                              /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0