Livsnjutare

Om lite mer än 13 timmar så börjar min andra semesterhalva. Det kan ni väl ändå inte ha missat så som jag har tjatat på om den. Jag längtar som attans! Kollade igenomlite bilder från juni/juli då första semesterhalvan pågick. Vilken livsnjutare jag var under den där 1 ½ veckan. Ville verkligeninte att en endaste sekund skulle gå till spillo. Under de där 12 dagarna så hann jag med en Helsingfors-kryssning, biobesök på hemmaplan, ett par shoppingfyllda dagar i Stockholm och ett par soliga dagar i Helsingborg, Landskrona och Båstad.

Hoppas att dessa veckor kommer att bli minst lika lyckade. Har inte lika mycket planerat som då men jag får väl helt enkelt köra lite spontana grejer!
Syns på semestern! :)

               
Precis som under förra semesterhalvan så planerar jag att frossa i massor av goda onyttiga saker. Är det semester så är det! ;)

               
                ...rulla lite hatt! ;)

               
Samt hoppas på att det fina vädret kommer tillbaka så att brännan kan bättras på.


                                          /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hoppas också på att värmen kommer tillbaks! :)



Skönt med semester igen förresten ;)

2010-08-03 @ 10:23:16
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0