Kicks

Nu finns en av mina favoritbutiker även som webshop. Inte en dag för tidigt. Även om jag kommer att göra de flesta av mina inköp i den fysiska butiken, så kan detta vara ett bra kompliment om man vet exakt vad man är ute eftereller inte har en kicks-butik i närheten. Jag gillar ju att rådfråga och klämma på produkter. Vill ju liksom ha lite fakta, innan man köper en anti-rynk cream för typ 600 spänn. Personalen inne i Linden-varuhuset är bäst om ni, frågar mig. Serviceinriktade, tillmötesgående och framför allt kunniga. De brukar vara generösa med att skicka med provexemplar dessutom. :) Ska ned på stan i veckan, tänkte jag. Ska investera i en ny cream. Allt för jakten på den evigt ungdomliga hyn. För om något år kör vi sprut-varianten! (botox)

Vid beställning via webshopen så kan du själv välja om du vill ha hemleverans mot porto. (portofritt vid beställning över 600 kr) eller hämta ut beställningen kostnadsfritt i butiken. (Känns dock konstigt/onödigt att välja. Kan ju lika gärna handla på vanligt vis då.)

                       
                         bild


                                                           /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0