Gårdagens

Shit pommes frites! Sista semesterdagen idag. Känns inget roligt alls! Visserligen så var jag så pass smart, att jag lade min semester på det viset att jag börjar med en mjukis-vecka. Bara jobb ons och torsdag med andra ord!
Sista semesterdagens schema kommer bla bestå av besök på vårdcentralen och bäst av allt...Årets första kräftor skall intas! :)

Gårdagens:

               
            tröja:
h&m, byxor: gina tricot, sjal: alexander Mcqueen, väska: burberry


På tal om gårdagen; lunchen med min gamla barndomskompis gick över förväntan. Vi hade inga problem med att hitta samtalsämnen. Alltifrån gamla minnen då vi pallade frukt ihop som barn, våra familjer och givetvis nutid! Underbart! :)

                                      /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbar sjal, jag har en liknande! Byxorna var fina också. Är väldigt inne på grönt just nu.

2010-08-17 @ 10:07:24
URL: http://malinbs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0