Gårdagens

Åhhh, herre gud! Något som jag lärde mig igår under grabbkvällen, var att som tjej så skall du aldrig försöka hålla jämna steg med grabbarnas sätt att dricka! De öppnar ju ta-mej-tusan bara strupen och häller. När jag var inne på mitt andra glas så var killarna på typ sitt fjärde eller femte! Och då kan jag tillägga att killarna igår, ändå var av det lugnare slaget. Jag vet killar som är tusen gånger värre, dvs riktiga tvättsvampar!

Hur som helst så har jag börjat känna av gårdagens bravader nu...ja först nu! Så det får bli en lite powenap så jag orkar med kvällen! ;)

Gårdagens:

              
        kort kavaj:
divided, linne: stockh lm, jeans: levis, kuvertväska: gina tricot


                                            /sara

Kommentarer
Postat av: sabina

snyggt :)

2010-08-21 @ 15:40:25
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0