Bäst att njuta.

Om några timmar kliver mannen ingen genom dörren igen. Det är väl underbart att ha honom hemma. Men samtidigt känns det tugnt, när man ser sig omkring och allt nästan blänker. Ingen disk på diskbänken, inga ölburkar som står och skräpar. Inga strumpor som ligger slängda.
Det är troligen sista dagen på länge som jag får njuta av att det är så här rent och fint, är ju så otroligt enkelt att hålla ordning efter en. Men efter två, ne då blir det genast mycket jobbigare.

I slutändan är det nog okej med lite skit här och var i hörnen, för vissr saknar man att somna i en famn och vakna upp med någon intill sig. Eller vänta det där har jag ju inte saknat, Kapten har ju både somnat med tassar och huvud omkring mig vissa nätter och nästan varje morgon har han ju varit där intill mig när jag vaknat.
Kanske Mr O inte är så efterlängtad som han tror, fast det är klart. Än så länge håller man ju tummarna för fina presenter, även om han inte brukar vara den som lyckas så där jätte bra på den fronten.

Nu ska det avnjutas lite söndagslyx för att njuta av dom sista rena stunderna


/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0