Bara sådär!

För nästan exakt 12 h så kom det ett mycket efterlängtat klirr på bankkontot. Nu 12 timmar senare, så är jag över 10000 kr fattigare. Bara sådär! Och nej, jag har inte köpt någon ny väska för pengarna utan betalat mina fucking, jävla räkningar! 10000 kr på ett ensam hushåll i fasta räkningar, visserligen så hade jag min favoritbonus räkning den här månaden från CSN. Men ändå! Sjukt!
Nu så skall jag boka tid hos frissan, klippa kuponger och bege mig till ÖB och köpa nudlar, haha! (Det sistnämda var givetvis ett skämt! Ifall någon inte fattade det! ;) )

                  
              
                Min frukost. Allt annat är slut hemma! :/


                                                     /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0