Andra sidan stan...

Gårdagen spenderade jag på andra sidan stan, i Haga, hemma hos Daniel. En del av Norpan som jag väldigt sällan besöker. Men ibland så måste man. ;) Oturligt nog så missade jag spårvagnen. Den åkte precis framför nästan på mig. Så jag beslutade mig för att vara hurtig och ta en promenad ist och rensa tankarna lite grann...
Häng med på promenad från mitt område på norr till Daniels kvarter i Haga. ;)

               
                 Har de senaste 5-6 åren bott "granne" med folkparken.
               
               
               
               
                 Mitt gamla gymnasium. Daniel`s "granne" ;)


Givetvis så kom jag hem till Daniel med en icke fungerande usb-sladd. Så den skall bytas idag. Jävla Kjell & Co, som inte kan sälja rätt och framför allt fungerande prylar. För övrigt så skall det packas inför Stockholm samt träffa finaste Jonas! :)


                                               /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Nä har ni spårvagn, gud så charmigt! Trodde jag bara fanns i Göteborg :)

2010-08-12 @ 20:08:29
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0