Väskförvaring

Om någon har något bra tips på hur man på snyggast möjliga sätt förvarar sina väskor, så är förslag välkommet! För just nu så kan man lugnt säga att mitt vardagsrum eller förresten hela min lägenhet är ett ultimate kaos! Har vid flera tillfällen funderat på att slänga ut soffgruppen och göra om hela vardagsrummet till ett enda stort jäkla "showrum" Klädförvaring och väskhyllor everywhere! Det vore väl något!? ;)


                
De väskorna som jag använder mest ligger framme dock inte på ett snyggt organiserat sätt. Hjälp mig!

                
                  Mitt gamla "väskbord" har fått ge plats för en dator ist.


                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Sabina

hade inte varit fel att ha ett helt rum till väskorna :p

2010-04-25 @ 21:45:29
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Patricia

Seriöst, köp en garderob från ikea och smacka upp i vardagsrummet med tex en spel på framsidan vilket även ger karaktär till rummet, finns med skjutdörr så då kan du ju välja om du vill ha ena dörren öppen så man kan se godingarna.. men om du vill att de ska synas för jämnan, varför inte ett vitrinskåp.. då kan man se väskorna hela tiden, samtidigt som de slipper dammet!



Fast ett billigt alternativ är att sätta upp dem på väggen istället för tavlor, med helt vanliga krogar som placeras strategiskt.. Jag menar väskor borde ju faktiskt få klassas som konst! ;)



Lycka till!

2010-04-27 @ 18:15:53
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Patricia: Bra idè. Dessvärre så behöver jag nog ngn med inredningssinne som följer med mig till IKEA. Vet nämligen inte sj vad som ser bra ut när det kommer till inredning. :/

2010-04-27 @ 22:22:13
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0