Som en klump..

Jag har ont i huvudet och det känns som en stor klump i halsen. Har haft ont i halsen på morgonen men inget mer nu i över en vecka. Men eftersom det inte varit mer än så trodde jag det berodde på all pollen för näsan och ögonen har ju inte heller mått toppen.
Men så kanske inte fallet är, för i dag har jag ju ont nu på kvällen också. Eller ont är nog fel ord är mer som att det är en stor knöl i halsen som stoppar upp så jag inte kan svälja ordentligt.

Men jag ska inte deppa över det för i dag blev DET bokat.

Nu ska jag dricka lite te, eller orkar inte så går och sover direkt i stället och håller tummarna och hoppas att hals är som vanligt i morgon.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0