Raggmunk

Fan, detta är andra gången som jag misslyckas med Ekströms "nästan-färdiga-produkter" (första gången så var det deras smulpaj) Jag tänkte slänga ihop några raggmunkar och bacon till middag. Så det plus lite annat handlades hem. När jag kommer hem upptäcker jag att jag har köpt fel sylt. Jag har fått med min hallon ist för lingonsylt. *suck* Tyvärr så får det gå då jag är för lat för att gå tillbaka till affären.
Bilden på Ekströms förpackning utlovar krispiga, fina raggmunkar. Mina munkar blir kolsvarta! Så 4 st kolsvarta munkar, (förpackningen sade 10 st) simmigt bacon och hallonsylt blir min söndagsmiddag! Mums?!

                 
                


                                        /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0