Prosit!!

Fy för denna pollen. Det är sjukt vad fort det kommer bara det blir lite varmt.
Jobbade på förmiddagen och kände mig väl rätt okej, handlade lite efter jobbet och sen hem och njöt av solen en liten stund. Sen vart det nog. Började nysa hysteriskt och få kliande känsla i halsen så var bara att gå in.

Väl inne blev det medicinering och efter det blir man ju tyvärr rätt trött första gångerna så var bara att bädda ner sig på soffan och sova några timmar.
Men nu är jag uppe igen och har precis kommit hem från att ha varit och hämtat ut Mustangen.

Nu ska jag väl försöka få i mig något att äta men vet inte riktigt vad än.
Eller först ska jag kika in på Nelly rean för det har jag ju inte hunnit med.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0