Ny vecka+gårdagens

Ny vecka och from idag så kommer det ske lite schema-förändringar för min del. Det kommer bli en del byten av arbetspass pga av utbildningar mm. Pest eller kolera vet jag inte än.

Nu så ska jag iaf hoppa i lite kläder. Älskade mammi kommer nämligen hit med lunch. Tror att det är någon typ av tröst eftersom jag var så knäckt igår eller för att jag har prioriterat att shoppa kläder, väskor mm ist för mat. :/

Här har ni gårdagens:

                
                 kofta: åhlens, topp: hm, jeans: levis, väska: burberry


Ps: Kom på att jag måste nog vara världens slöaste kvinna. Antalet gånger som jag bär make up/månad kan nog räknas på 1 hand. Tur att det är solglasögon-säsong nu så kan jag gömma mig. ;)


                                         /sara

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0