mens, ligga och bajsa!

Det finns 3 saker somjag verkligen hatar att köpa: Tamponger/bindor, toapapper och kondomer.
Skitlarvigt, jag vet. Men ens allra "hemligaste" behov och nödigheter blir ju så himla uppenbara. Om jag hade jobbat som kassörska på hemköp så hade jag iaf tänkt så här när kunden langar upp följande...

Vid kondomköp en torsdag eller fredag kväll: Jaha, den lössläppta lilla rackaren tror att han/hon ska få ligga till helgen. Hmmm.
Tacka vet jag den gamla goda tiden då man hade "svärmödrar" som bävade för att bli farmor allt för tidigt. Hade en "svärmor" som köpte kondomer som lades i ett igenklistrat kuvert som hon sedan slängde ned i brevlådan hos oss med jämna mellanrum. ;)

Vid köp av toapapper:
Jaha, nu ska han/hon hem och bajsa toan full! Fräsht...eller inte! :O

Vid köp av tamponger/bindor: Här behövs väl knappast en kommentar.


                
                 Bild: Jaha, en sväng till hemköp då! :O



                                    /sara

Kommentarer
Postat av: F

bra att du tar hand om dig dock ;)



kondomer är ett nödvändigt ont, men jag slipper gärna. Hatar att handla med. Funderar på samma sak som dig där...

2010-04-28 @ 18:45:23
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0