Dagens

Jag har ta-mej-tusan varit lika effektiv idag som igår. Jag har nästan hunnit med allt som stod på "att-göra-listan" Allt utom hageby centrum men det tänkte jag besöka imorgon innan jobbet eller under helgen. Jag är nämligen långledig då pga av tillfälliga schemaändringar.
Började som sagt dagen med att tvätta. Har varit hos frissan och kapat barret, postat lite paket, varit en vända på stan och köpt födelsedagspresent. Hann även mitt i shoppingruset bli fasligt sugen på bakelse så jag har mer eller mindre jagat runt halva Norpan i hopp om att få köpa med mig en bakelse eller två. Det optimala hade ju varit ifall Lindahls som ligger mitt i smeten hade sålt två tårtbitar till mig. Men de delar tydligen inte på sina bakverk. Man var tvungen att köpa hela. Det hade blivit lite mycket tårta tom för mig...

               
                  tröja: hm, jeans: levis, väska: miu miu


                                       /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0