Zlatan, Jennifer Lopez och Travolta...

Till att börja med så har jag i stort sett sovit bort hela dagen och egentligen så ville jag även fortsätta sova lite till men någon måtta får det ändå vara, även för ynkliga sjukligar som jag. Så för att hålla mig vaken nu på kvällskvisten så har jag zappat mellan Sverige-Ungern matchen, tittat på tårdrypande dramat "En dag i livet" med Jennifer Lopez, Morgan Freeman och Robert Redford i huvudrollerna samt bevittnat då John Travolta och Uma Thurman twistat till sig första priset i en danstävling i "pulp fiction" allt medan jag gallrat lite i klädkammaren. Jag ska försöka hinna fota och slänga upp lite i bloppisen imorgon om tid och ork finns innan jobbet vill säga.

Nu: sängen! Jag är dödstrött!

               
                
                       
                              bilder: google

                                                    /sara

               

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0