Yoghurtätare är rikare än andra...!?

Kan det vara så att youghurtätare är rikare än andra människor? Jaja, jag brukar iaf ställa mig den frågan varje gång jag ser activia-reklamen. En förpackning innehållandes 2 potioner kostar ca 15 kr (i reklamen säger de att den ska ätas varje dag) om jag med lite överslagsräkning säger att det är ca 30 dagar i en månad...så äter activiamänniskorna yoghurt för ca 225 spänn i månaden, 2700 kr om året...för yoghurt till 1 person! Jag tycker att det låter ganska så dyrt. Själv så äter jag yoghurt för max 30 kr/månaden oftast ingen yoghurt alls.

                             
                                          bild

                                                
                         /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0