Who the f*ck is Berra?

Jag blir galen, som om det inte räckte med att Mr O fick sin vilja igenom när det gällde fotbollen i förrgår så har han nu också lyckas ge mig mardrömmar och dålig sömn hela natten.
Är det tacken för att man är världens bästa flickvän?

Alla har väl hört att Mr O pratar extremt mycket i sömnen när han är full, i går var han dock nykter men ändå hade vi en annolunda och inte så givande konversation i natt.

Mr O: BERRA!!!!
Malin: Va?
Mr O: Jag pratar med Berra.
Malin: Vem är Berra?
Mr O: Men det vet du ju....
Malin: Ne, så snälla berätta nu!
Mr O: Det är ju han som dansar där borta.
Malin: Va, vad pratar du om?
Mr O: Ja han dansar.
Malin: Varför dansar han för?
Mr O: För att han har en för kort cylinder.
Malin ???

Vänder mig om och försöker sova.

Ca tio minuter senare......
Mr O: MEN HÅLL KÄFTEN DÅ!
Malin: Pratar du med mig?
Mr O: *SNARK SNARK*

Ja och efter det hade jag mardrömmar om en skum man hela natten.


/Malin - Och den där Mr O, ska vara min så kallade pojkvän?



Kommentarer
Postat av: Daniel

Var glad iaf att Berra inte är din pojkvän, han har ju en för kort cylinder...

2009-09-18 @ 19:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0