Vissa dagar kan det vara okej

Gårdagen var seg men tack vare fantastiska föräldrar till en viss tjej så fick jag belöning för mitt slit.

Det skulle vara födelsedagsfest på en våning där jag bara jobbar några få procent, så lagom tills festen började så var det självklart dags för mig att fortsätta mitt arbetspass nere där jag har största delen av min anställning.
Sånt är livet, man får slita för att sedan inte få delta på den så kallade festen.
I går gjorde detta dock mig inget, för det var en söt mamma och en gullig pappa som absolut insisterade på att jag skulle få mat från festen.
Då jag inte kunde lämna min våning på grund av vissa saker så kom det en tallrik mat nerburen till mig.

Inte mycket av maten ni får se, för det var så sjukt gott att jag först kom på att fota när jag började bli färdig.
I går gjorde verkligen tjejen som fyllde år och hennes föräldrar mig dag. Super tack!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0