Vill inte!!

Jag har nu legat i sängen och kollat på True blod på datorn, missade ju avsnittet i går på grund av den elaka sambon som skulle se massa skit fotboll.
När blev fotboll större än vampyrer liksom?

I alla fall, nu har jag legat här så länge att jag inte orkar gå upp, det känns så stort att kliva ur sängen och behöva förbereda sig för att jobba.
Måste jag? Jag vill ju inte, jag om någon borde väl få bestämma när jag ska gå och jobba och när jag känner för att bara skita i det och vara hemma.
Ska det vara så svårt att anpassa arbetsplatsen efter mig!

Men okej då för den här gången så går jag väl upp, eller kanske beror på om jag har postbilen komma snart för väntar ju på en del paket.
Minst ett och kanske två kommer i dag och sen kommer väl även gårdagens beställning inom ett par dagar, vilket innebär kanske redan i morgon om dom är riktigt snabba.


Ehh va fan jag skiter i att gå upp än, börjar ju inte förrän 13 så kan väl ligga här och göra så lite nytta som möjligt ett tag till.
Nu kom jag ju på en ursäkt!

Har ju ett helt nytt nummer av denna jag måste läsa innan jag kan gå upp.

/Malin- Det är inte lätt att vara jag, men jag älskar det!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Majsan

Men ska hela världen kretsa efter vad du vill då eller? Klart karln ska få se fotboll och klart du ska anpassa dig efter dit jobb, det är ju det du får betalt för.

2009-09-17 @ 11:28:45
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: Helena

Håller verkligen med! Man har ett jobb för att få pengar å man får pengar för att överleva här i världen. Men ska man ha ett jobb där man får göra som man vill å skapa sina egna regler så får man starta eget. Välkommen till vuxenlivet!

2009-09-17 @ 11:31:49
Postat av: Majsan

Svar: Ja, faktiskt.. han har ju också intressen som han har lika mycket rätt till som dig. Och är han så hunsad att du får bestämma allt så tycker jag faktiskt synd om honom.

2009-09-17 @ 11:33:43
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: Gnistan

Haha det var de värsta inlägg jag sett har dom inga pojkvänner de där två.

2009-09-17 @ 11:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0