That`s never gonna happend!

Alltså är det bara jag som tycker att leggins/tights trenden håller på att spåra ur? De finns verkligen i alla möjliga fula varianter nu.
Jag älskar mina svarta basicstights och de relativt nyinköpta med skinndetaljer men ändå så får jag liksom känslan av att vara ute i någon form av snäva mysbyxor...
Anyway, här är några varianter av tights som jag skulle totalvägra att bära. Inte ens om jag blev erjuden att bli sponsrad av Louis vuitton i ett år, så skulle jag ens överväga att bära något av nedanstående.


Tights i guld och silver: Guld och silver ska var på smycken inte på några tighta nederdelar. Punkt slut!

Djurmönstrade tights: Djurmönstrat är skitsnyggt i måttliga mängder, vilket det absolut inte är om de täcker halva ytan av din kropp, snarare amerikansk husvagnstrash...

Velour/sammetstights: Min första tanke är stor, efterbliven bebis från 80-talet.

Mönstrade tights i grilliga färger: Big no, no! Håll er till svarta och på sin höjd vita tights på våren och sommaren så slipper ni få mig att känna mig magsjuk! ;)

                           
  
                            Finn 3 fel: sammet, guld och djurmönstrat...
                            bilder: google

                                                  /sara

 


Kommentarer
Postat av: lisette

så fula så de blir riktigt snygga!

2009-09-17 @ 15:27:38
URL: http://www.lindhekepp.blogspot.com
Postat av: Caroline

haha jag håller helt med dig, de sista djurmönstrade var ju mer än hemska.. =o

2009-09-17 @ 15:30:47
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0