Söndags ångest är i dag lördags ångest.

God morgon.
Sovit gott? Det har inte jag, hatar verkligen ensamma nätter vissa gånger. Sängen känns inte stor och tom, nej då det löser alltid Kapten när Mr O är ute ur huset men det är ändå något som gör att man inte känner sig helt trygg.

Jag är besviken på att ingen tog sig hit i går och höll mig sällskap, jag borde väl blivit uppassad och ompysslad av någon. Speciellt eftersom jag är lite små kraslig med. Men icke.
Dålig stil, alla vet att jag ska komma först och ändå så missar ni det?
Nästa gång vill jag att alla där ute kompenserar detta med att slå på stort och både komma med presenter och underhållning.
Jag glömmer aldrig min söta Frida som bara för att jag klagade över att Mr O aldrig köpte blommor till mig kom med en söt bukett bara någon dag efter.
Älskar den tösen, hon är fantastisk på att fixa så att jag känner mig som den prinsessa jag är.

Oj se där, fast det är synd om mig gav jag någon annan beröm, hmm jag kanske börjar tappa stinget och mjukna. Kanske tappar jag allt mitt ego och blir en
ängel som bara passar upp på alla er andra.

Jag älskar mina vänner och kommer göra allt för dom, men som jag alltid sagt jag älskar mig själv mer och det blir ingen ändring där.

Nu tvingas jag göra mig i ordning för om 1,5 timme så ska jag vara på jobbet och plågas. Finns det något värre än att jobba helg och sitta där på jobbet och veta att alla som slipper jobba helg har betydligt mycket roligare än jag.
Tur man har sina pengar, för helg jobb gör att man måste få belöning så på måndag eller kanske redan innan via nätet ska Malin få en present.



Undrar vad det ska bli, väska? Skor? Eller kanske något mer levande?


/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0