oanvända kläder ute i bloppisen!

Här kommer del 1 av den grande garderobsrensningen som jag lovade er. Väskorna  från bla marc jacobs, louis vuitton och monroe kommer senare, i del 2. 
Jag behöver ju som sagt förnya min höstgarderob så hjälp mig finansera den och fynda lite nu vettja! ;)
Klicka på bilderna för att dem i större format.


 svart halterneck i strl 36. 50 kr (broschen ingår ej. Det var bara ett exempel på hur du kan pimpa den.)

 randig halterneck i strl xs 50 kr

 spetstopp från hm trend i strl 34. Oanvänd med tags kvar...75 kr

 klänning med nitdetaljer i strl xs. Oanvänd med tags kvar...100 kr

 klänning med tyllunderkjol i strl 34. 75 kr

 oanvänd klänning med tags kvar i strl 8. 100 kr

 klänning från hm trend i strl 34. oanvänd med tags kvar. 100 kr


Köparen betalar frakten.

                                                  /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0