Lite skogsmullar.

Jag tog en sväng in till Maxi när vi kom tillbaka från skogen och vet ni, för 119kr/kg slipper man ju gå i skogen och leta svampen själv. Så om ingen svarar på kontaktannonsen om svampletare så får jag väl offra lite pengar nästa gång jag blir sugen också.

Nu ska jag övertala Mr O att byta kanal på tvn för vem fan vill se Sportspegeln när det med all säkerhet finns minst ett annat program som är bättre och börjar nu klockan 21.00

I övrigt har dagen varit lugn och skön, och i morgon är ju helvetes vardagen tillbaka med skitjobbet. Förhoppningsvis får jag minst ett paket i morgon så får väl glädja mig åt det.
Ska även försöka fota min present från Apple, så ni får se den.



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0