Kulturnatt!

Hej där!
Nu ska vi se om jag kan lyckas blogga från syrrans dator, borde väl inte vara några svårigheter men sidan är så ljus att jag inte ens ser vart "skrivfältet" är.
Men texten verkar fastna så vi kör.
Sitter och ska väl egentligen börja göra mig i ordning, men det är lite segt här efter en hel dag på jobbet.
Ska i alla fall bli grymt kul att komma ut och parta lite och slippa jobba i morgon. Tack till alla underbara på jobbet denna helg som ser till att jag kan vara ledig i morgon trots nekad semesteransökan.
Ska baka er en paj eller tårta som tack, men får bli till någon helg på våran söta vikarie S är inne med eftersom hon har en stor del i detta.

Ska träffa min ena halvbror för första gången i kväll så är lite pirrigt men ska bli grymt roligt, och sjävklart även roligt att den andra brorsan och ena halvsyrran kommer också.

Ne nu ska jag gå och tvinga lillfjölls att sluta prata i telefonen och vara social med mig i stället.
Ni får inga bilder förrän senare för hittar inget ställe att stoppa in minneskortet i datorn.

Puss o kram och trevlig kväll

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0