Konsten att provocera sin omgivning

Haha, jag var bara tvungen att slänga in ett inlägg till innan jag hoppar in i duschen. Jag har "vakna med the voice" på i bakgrunden. De samtalar om tv-serien "svenska hollywood fruar" som hade premiär tidigare i veckan. Jag behöver väl knappast säga att Anna Anka kommer på tal...? Det får mig att tänka på hur jag och Malin brukar uppfattas. Malin har väl fått en del kommentarer ang tv-fördelningen i hushållet och jag brukar få en verbal avhyvling IRL ist. Kort och gott ett säkert tips att få uppmärksamhet: Var extreeeeeemt egoistisk och osympatisk! Och vips så står du i centrum! Kanske dock inte i den positiva bemärkelsen så ingenting att rekommendera för den känslige. ;)

                
 
                                             /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar att se allt från mitten ;)

2009-09-18 @ 11:34:45
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0