Klänningsjakt...

Om lite mer än en månad så kommer jag behöva ha en festfin klänning på plats i hemmet. Gärna smyckad med så pass mycket bling att jag skulle kunna misstagas för att vara en julgran...skämt och sido.
Jag har hittat 4 st klänningar som jag gillar skarpt men ändå ifrågasätter om de är rätt för mig...

 Jag älskar denna klänning med den matchande frisyren på modellen men är det inte lite Lady Gaga över den...?

 Nog kommer jag synas alltid, i denna färgglada klänning som kanske skriker lite för mycket hippie för att matcha min personlighet...?

 Jag tycker att den är skitsnygg med de markerade axlarna men i mitt fall så blir det nog ett kubikutseende av det hela...?

 Djurmönstrat funkar ju alltid på hösten men ibland så kan det bli för mycket av det goda...kanske?


Jag klickade faktiskt inte hem någon av ovanstående klänningar utan en helt annan. Jag visar upp den om den passar, när den dimper ner i brevlådan och när det börjar dra ihop sig för användning... ;)
Håll tummarna för att den beställda klänningen kommer att passa mig som handen i handsken nu.
Alla ovanstående klänningar hittar ni hos asos.

                                        /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0