Hamstrar inför vintern?

Fan, man kan nästan tro att jag hamstrar inför vintern. Min diet det senaste dygnet har varit av värsta tänkbara slaget: pizza innan jobbet igår, på jobbet smockade jag i mig närmare 1 kg smågodis och 1 påse micropopcorn. Efter 5 timmars sömn så fortsatte jag lika illa idag med 2 kanelbullar, en grillad smörgås med skagenröra och nu senast nästan 2/3 äppelpaj med vaniljvisp.
Fan, jag borde skämmas! :/ Detta är ju ta-mej-tusan inte hållbart!

                

                                         /sara


Kommentarer
Postat av: Majsan

Nä, men det är jäkligt gott :) Pajen ser farligt god ut :)

2009-09-28 @ 13:01:07
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0