Ge dig nu!

Jag är arg, vet inte om jag någonsin haft så här ont i halsen, eller ju en gång och det var efter operationen av halsmandlarna. Men nu är dom ju borta så då borde jag slippa ha ont mer.

Det är hemskt här, sover inget på grund av värken men det är nästan ännu jobbigare att inte försöka sova för då känner man ju smärtan precis hela tiden.
Vad ska jag göra för att bli av med den, varmt och kallt hjälper inte. Eller jo i 5 minuter kanske men sen är värken tillbaka.
Har provat nästan alla halstabletter från apoteket men inget vill hjälpa. Det här är inget kul.
Som tur är har jag ingen feber i alla fall så tänker gå och jobba i morgon igen för vi har ett viktigt p-möte och sen är det inte allt för jobbigt på kvällen så det får gå helt enkelt.

Nu ska jag koka en termos med mera te.


/Malin

Kommentarer
Postat av: sara

Baby: testa och gurgla med ett kopp varmt saltvatten. (mkt salt) krya på dig! kram

2009-09-09 @ 10:59:51
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0