Galaklänningar del 1

Jag själv har ju redan valt ut min galaklänning. Den hänger på en galge på klädhästen och är redo att matchas med de rätta accessoarerna då det blir så dags.
Jag tackar gudarna att jag har kommit så pass långt i planeringarna för det finns verkligen få saker som är så störande att stå sista dagarna med klänningspanik. Inte ens Carrie Bradshaw klarar det med hjälp av superstylisten Patricia Field i hälarna. Det vågar jag nästan lova.
Så nu tänkte jag vara bussig och tipsa om potentiella galaklänningar till er som inte har valt stass till cafe opera.
...och ni som inte ska gå på galan har ju chansen att haffa en snygg (tidig) klänning till jul eller nyårsfesten så har ni ett problem mindre i decemberruschen.

Här kommer del 1. Alla klänningarna kommer från Nelly`s webshop.

 Sngg med svarta strumpbyxor och pumps. Går att "klä ner" med en snygg kofta.

 fin!

 supersngg djup v-ringning både fram och bak.

                                     /sara

 


Kommentarer
Postat av: Rosida

Fina kläder. :)

2009-09-27 @ 15:16:06
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0